10 stycken

Jag ställer alltid klockan på kvart över sex men slutar alltid med att jag går upp tjugo i sju.
När jag känner för att träna, eller är träningssugen, kör jag ett styrkepass.
Jag älskar filmen The Holiday, blir alltid på bra humör av den.
När jag är ensam hemma sjunger jag alltid jääättehögt, men det händer aldrig att jag gör det när någon är hemma.
Breaking Dawn part two var stört bra, men hade hört så mycket om den så den blev inte så bra som jag hade förväntat att den skulle vara.
Jag gillar att ha prov när man väl kan det man ska ha prov på.
Jag älskar att ha tända ljus hemma. Det blir en mysfeeling då!
Jag älskar att fota utomhus, och sedan redigera bilderna.
Jag HATAR det nya betygsystemet!
Att lägga mig i sängen och sova är nog det bästa jag vet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback