28 december

Godmorgon?
Jag blev väckt av mamma klockan kvart över nio och gick direkt upp och rensade kaninburen. Eftersom vi är borta dom här 5 dagarna framöver måste Maja bo på en djurpark som ligger i aspudden. Så vi åkte klockan tio dit och var verkligen så trött! Hade inte ens ätit frukost...
Men nu har jag ätit och kollat lite på friends. Ska ta och kolla på Seinfield snart, har hört att det är mycket bättre än friends men jag vet inte. Älskar Joey, min gud ♥
Igår innan vi gick till min moster för att äta middag gick jag och mamma in i en skoaffär. Har länge funderat på att köpa Dr. Martens, vinröda. Men såg ett par vita, blanka igår och tänkte att nej jävlar, dom ska jag ha. Så vet inte om mamma ska köpa dom idag men förhoppningsvis gör hon det. Dom är sjukt fina och dessutom har jag fått hål på kanterna på mina nitkängor men man ser det inte så mycket. Men behöver nya skor ändå.
Nu ska jag borsta tänderna och kolla vilken väska jag ska ha med mig tills i morgon. Vi åker klockan fem till dalarna. Ska köpa med mig yoghurtrussin (så himla gott) och lite andra goda saker. Tar med mig systemkameran och datorn. Men är inte säker på internet där, ska försöka koppla upp mig från iphonen.
Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback