Fredag

Godmorgon!
Igår hade vi skolavslutning och vi fick våra första betyg. Jag var faktiskt ganska nöjd. Ska höja mig i engelska och i slöjd och SO.
Sen gick vi hem till Linn och delade ut julklappar till alla. Fick så mycket fina saker! Kan ju fota allt senare. Iallafall, så var vi hos henne i 5 timmar ungefär. Efter det drog jag till liljeholmen och mötte upp mamma. Vi åkte och hämtade min mobil och sen tillbaka till liljeholmen igen för att köpa julklappar. Hittade massor!
Sen kom vi hem och då var jag helt slut för hade inte ätit någon lunch så var helt tom på energi haha. Jag badade, åt såklart och va bara med mamma lite och ja myste runt i lägenheten.

Idag vaknade jag ganska tidigt men la mig också vid tolv så det gjorde inget.
Idag blir det presentinslagning, träning och chill i soffan. Har inte varit på träningen på en månad nu ungefär eftersom vi har haft läxor/prov lucia i en hel vecka. Och dessutom har träningarna ibland varit inställda pga vädret. Men har inte orkat eller kunnat men nu kör jag igång igen. Och har ju hyfsad kondis så kommer nog klara det haha. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback