Hello!

Ligger just nu i soffan och kollar på Gossip Girl. Har bestämt mig för att börja kolla på det igen. Är inne på säsong 2 men har sett ungefär alla säsonger förutom femte. Men kommer inte ihåg nånting från någon säsong.. Lite sådär halv kul.
Men annars, förlåt för flummigt inlägg förut. Jag var trött och är det nu också men då hade jag inte ätit osv..
Tog ett träningspass nu på kvällen och sen skulle jag bada. Och precis när jag klev i var det jättekallt! Ni som bor i Älvsjö kanske vet att vi hade 10 minuters strömavbrott, fast vi fick inte strömavbrott men dock inget varmvatten.
Så himla jobbigt!
 
Nu ska jag göra ordning inför imorgon då jag ska upp tio i fem. Luciamorgon ni vet. fast det är på ett sätt ganska mysigt ändå. Fast får inte försova mig som jag gjorde idag. För om jag gör det missar jag hela luciamorgonen. Så kommer störta upp ur sängen och dricka en massa svart te haha.
Puss och godnatt!
Gammal bild..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback