Hemma från badminton

Hej mysisar!
Kom hem för ett tag sedan från badmintonen. Det var sjukt kul! Vi körde en timme och man blir alltid jättetrött och svettig efter om man kör riktigt hårt. När vi kom hem så letade jag efter en sladd till mina nya hörlurar, dom ska bytas på torsdag eftersom dom var för stora för mitt huvud och mina öron kliade när jag hade på mig dom haha.
Ska istället byta dom till ett par lila urbanears, eller gula om det finns. Fast egentligen spelar det ingen roll vilken färg, men helst lila.
Har tyvärr inte hittat sladden än men den borde vara i mitt rum någonstans, har vänt på hela rummet och orkar inte göra det igen så vet inte riktigt vad jag ska göra.
Ska också byta iphone-skal också. Ett gick sönder idag och sen var det ett guldigt som inte passade till iphonen, alltså det var inte riktigt min stil.
Nu ska jag leta lite mer men sen får det vänta tills i morgon om jag inte hittar sladden. Sen ska jag bara mysa ner mig i sängen och kolla på någon bra film eller Desperate Housewives, så skönt att ha jullov!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback