Home

Var så sjukt lycklig när jag kämpat mig genom snön och till slut kom innanför dörren. Drog direkt på tofflor och gjorde mellis. Var stört hungrig så jag rusade verkligen till kylskåpet.
Som sagt powerwalka jag och Vilma i snöstormen. Det tog ungefär 2 timmar för mig att komma hem, ska egentligen ta en halv timme. Got to love SL.
Nu ska jag dra på badvattnet och börja plugga. Har ju prov i morgon. Men kan ganska mycket ändå så känner mig ganska säker på det mesta.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. La mig tjugo över tio igår kväll. Vaknade halv tre av att mina fönster skrek. Vinden blåste hårt mot dom så dom pep eller något. Haha, försökte somna om men hörde bara en massa vindar åka för i fönstret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback