In my bed

Har bara varit i sängen heeela dagen. Ska nog ta lite luft snart. Men den här lördagen var väldigt behövlig. När mamma kommer hem ska vi baka pepparkakor och äta middag. Var så himla sugen på glögg så det blir det också!
Sen ska jag lägga mig ganska rimlig tid idag. Den här veckan har det varit väldigt lite sömn och vi ska inte ens prata om måndagarna. Så nu ska jag inte vända på dygnet. Men heller inte lägga mig typ tio om ni förstår haha!

Nu ska jag kolla på 90210 och efter det blir det lite styrketräning. Tränade faktiskt igårkväll. Man känner sig väldigt bra efteråt. Har inte tränat på 2 eller 1 vecka och känner att lusten bara försvinner. Det är också pga att det är så kallt ute. Hatar att träna när det är kallt och det hjälper inte med varma kläder. Tappar suget ändå.
Hörs sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback