Mysig söndag!

Hej på er!
Dagen har spederats hemma och på långbrovärdshus. Vi åt ju julbord där. Det var så gott! Efter det drog vi hem och blev lite nere pga en sak men det tar jag inte upp här på bloggen. Iallafall, drog ut och sprang och rensade tankarna lite. När jag kom hem körde jag styrke och badade efter allt. Eftersom jag inte tränat på några dagar (eller då körde jag bara styrke men har inte sprungit på ungefär 3 veckor) var min kropp lite konstig efter träningspasset. Fick ont i nacken så tog en ipren och vet faktiskt inte riktigt varför jag hade ont. Men själva joggingturen gick superbra. Helt sjukt att jag har bra kondition fortfarande!
 
Nu kollar jag på 90210 och ska äta middag vilken sekund som helst. Städade precis rummet som var sjukt stökigt! Hur kunde jag leva med att alla mina kläder låg på mitt golv och man såg inte ens mattan eller golvet! Haha, bra att jag röjde lite.
Resten av söndagen ska jag bara softa och kolla på någon bra film. Har inte sett the Notebook eller vad den nu heter så ska se den. Ska tydligen vara en film som man gråter jättemycket till haha! Och ni skulle bara veta, jag kan kolla på sista avsnittet i tredje säsongen av The Vampire Diaries och gråta varje gång! Är man sjuk eller...
 
Har också ledigt imorgon så ska sova ut riktigt ordentligt och sen ringa till prao. Man ska tydligen fylla i någonting också. Så får väll gå dit om det behövs. Har ju hela dagen på mig och det ligger jättenära så det blir bra. Sen ska jag också träna igen i morgon. Nu ska jag sätta gång med träningen igen!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback