Nu far vi!

Hej på er!
Sitter vid datorn och spelar lite piano, fast inte samtidigt. Taxin går härifrån om en halvtimme. Så skönt att inte behöva åka tuben när man har så mycket packning. Ska iallafall köpa med mig lite godsaker på TC. Vi har 40 minuter på oss tills bussen går. Ska bli så skönt att få komma bort från stan och hemifrån. Ska träna och gå promenader (powerwalks också) varje dag. Det är ju ändå tre dagar bara men vafan, köttar ändå! Och idag är det sista dagen för mig att äta godis på. Ska bomba med massa godis... eller vill inte dirket må illa sen så det kanske inte är en sån bra idé.
Tar inte med min systemkameran utan bloggar och tar bilder från iphonen. Så det kommer inte bli sååååå mycket bloggning framöver. Nu måste jag leta fram lite saker som jag ska ha med mig. Pussar och kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback