Pizza bror

Hej!
I eftermiddags åkte jag in till slussen och fikade med mamma och Molly det var supermysigt! Eftersom jag varit hemma heeeela dagen så var det skönt att komma ut lite.
Iallafall, ligger i sängen efter en asrolig träning. Har ändå rätt bra kondis så körde på rätt bra faktiskt. När jag kom hem badade jag och snackade lite med mamma. Sen tog jag ut pizzan ur ugnen och åt. Ibland kan pizza vara så otroligt gott. Mummz!
Nu ska jag och mamma pynta gran och sen ska jag slå in lite presenter. Efter det ska jag sovellisova. Ska bli så skönt att sova, hela dagen har jag varit trött. Det är väll så i december. Det är sjukt mörkt ute! Och idag ska det tydligen vara årets mörkaste dag. Och sen vänder det och bli ljusare och ljusare. Mysmys, puss och godnatt!
Bästa låten btw, fast väldigt gammal, men ändå. Bäst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback