Saturday

Godmorgon alla pigga människor!
Vaknade lite sådär halvt trött av ljuset från mina stora fönster.
Har ätit frukost i sängen och kollat på något avsnitt av Friends. Det är så mysigt att gå upp på morgonen och veta att man kan bara lägga sig i sängen igen och inte behöva göra någonting alls. Bästa som finns ♥
 
Annars då, idag händer det inte så mycket. Är lite träningssugen så ska nog köra ett pass här hemma. Sedan ska jag över till pappa och mysa ner mig i världens skönaste filt. Tar med mig min dator och kollar lite på film på kvällen.
 
Har faktiskt längtat till sommaren. Vet inte riktigt varför eftersom jag är så himla taggad på julafton och själva vintern också. Men när jag tänker på värmen och strandpromenaden på Gotland där man tar en joggingtur blir jag feeeett taggad. Men nej, nu är det jul och det är viktigt att leva i nuet. Sommaren kommer snart. Hela sjuan gick ju sjukt fort! Och nu har liksom halva åttan gått. Nu är det bara halva helvettet kvar. Keep going haha.
Saknar solglasögon...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback