Skyscraper

Hej på er!
Ligger i sängen hos pappa och kollar på friends och lyssnar på skyscraper. Den är så bra! Den och fix a heart, dom två har Demi Lovato gjort. Hon har jättefin röst!
Iallafall, i morgon som sagt klockan halv fyra bär det av här hemifrån. Ska ta med mig min dator och lite filmer i väskan och så får vi hoppas på uttag. Eftersom min dator inte har ett batteri (det funkar inte) så måste jag ha i laddaren hela tiden. Men pappas funkar så ska ladda hans och ha den om det inte finns uttag, annars har jag min vanliga. Och jag bönar och ber att det finns Wifi. Hoppas hoppas hoppas! Ni får lite större bilder på klockan och lite annat smått och gott jag fick i julklapp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback