Söndag kväll.

Dagen har varit såååå bra!
Började med att jag vaknade vid nio som sagt och gick upp och käkade lite frusna hallon. Det är faktiskt jättegott haha! Men iallafall, efter det så gick jag över till mamma för att mata Maja men duschade även också. Sen tog jag över sminket till pappa och sminkade mig där och sedan åkte vi till våra kompisar. Det var supermysigt!
När pappa och jag var i fruängen bestämde vi oss för köpa hamburgare. Ville först ha sushi men var jättesugen på hamburgare istället. Sen köpte vi också julmust, lite godis, pringles, morötter och dipp. Fettosöndagen.. haha!
 
Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av vänner och sen ta ett bad och sen gå och lägga mig. Puss!
En bild från skolavslutningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback