Söndag

Godmorgon!
Vaknade av solljuset klockan nio. Har fetaste träningsverken i min mage och i vaderna konstigt nog, har inte tränat på det "området" eller vad man ska säga.
Annars, lite halvt trött men ändå ganska pigg. La mig klockan halv ett. Ganska tidigt för att vara jag. Men det var jätteskönt att sova ut.
Snart ska jag gå över till mamma för att göra iordning mig lite, vi ska till några vänner idag.
Men det är inte förrens klockan tre så innan det ska jag bara mysa ner mig i sängen och kolla på någon film.
 
Blir inte så mycket bloggning nu på dagarna pga bloggappen funkar inte. Ska försöka fixa den men annars blir det bloggning från datorn som är hemma.
Så som sagt ingen bloggning på dagarna om jag är borta.
Saknar sommaren oändligt, men är ändå rätt taggad inför julen ändå. Längtar även till att åka slalom i dalarna osv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback