Spara och så vidare

Typiskt mig att allt går sönder samtidigt! Eller allt och allt, min dator och min mobil och lite annat smått och gott. Haha! Och det är just nu när jag söker till praoen som jag måste ha min iphone. Har ett nummer där som jag måste få tag i tills i morgon.
Ska ha min mobil i några månader till och sen när jag fyller år ska jag önska mig en ny. Då hoppas jag ju på en iphone 5 men vem försöker jag lura? Det är klart det kommer bli en 4:a men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag inte det är så stor skillnad. Har hört att 4:an har mycket bättre batteritid än 5:an.
          Och det här med datorn, har kollat upp lite begangnade macbooks. Eftersom min dator är helt störd och måste in på mentalsjukhus så behöver jag en ganska fort. Macbook är tusen gånger bättre och stabilare. Dessutom är den sjukt bra till mina läxor om vi ska göra någon uppsatts. Slipper avnända mammas då. Så siktar på en i april. Ska ha sparat ihop 4 tusen kronor då. Får inte spendera någonting då. Men det gör ingenting, eftersom jag ska ta en godisuppehåll nästa år. Om jag äter lite godis mår jag jätteilla. Men det beror på vad, men huvudsaken är iallafall att jag inte ska äta godis. Vill må bra och ja hela det där hälsosamma. Men återigen till sparandet.
Det som är bra om jag kan köpa den då är att om jag får en ny iphone OCH en ny macbook skulle jag bli helt galet glad! Vi får hoppas på det bästa...
 
Nu ska jag borsta tänderna och kolla på ett avsnitt av Friends. Sen ska jag gå och lägga mig.
I morgon är det avslutning för min del. Ska bli så skönt att ha Jullov. Och efter hela avslutningen och julklappsutdelningen ska jag och mamma köpa julklappar. Och snacka om att jag ska sova ut på fredag. Haha, puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback