Tisdag

Hej där ute!
Jag mår inte alls bra, är trött, lite småirriterad så tror att jag ska försöka sova en stund. I morgon ska jag träna, skulle egentligen göra det typ nu men är för trött.
Vi slutade iallafall vid halv ett och då käkade vi lunch i skolan och sen drog jag till liljeholmen för att köpa julklappar. Köpte lite fina saker och sen åkte jag tillbaka till Mariatorget. Där jobbar mamma, så gick till mammas jobb och va där i några minuter. Sen gick vi till en mobilaffär som jag ska kolla på min mobil. Ni vet, min mobil är sönder kan man säga och det värsta var att han sa att han kanske inte kan göra något åt det. Då blir det en ny fast om ett tag.
Efter det hoppade jag på tåget hem och träffade Camilla och Alice helt random. Sen kom jag hem och åt avocado, skagenrörsmacka, te och lite briogodis.
Förresten fick jag min prao idag! Superglad eftersom det är mitt gamla dagis och det ligger så nära mig också.
Nu ska jag slå in presenter och sen sova en stund om jag kan. Puss!
Här får ni lite bilder på Julen 2011.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback