Tjugo över ett

Ligger och kollar på friends och har precis ätit 2 små kanelbullar. Dagen har varit jättemysig. Först vaknade jag vid halv elva eller ungefär tio, gjorde ordning mig och sen åkte vi till Slussen och kollade på Berättelsen om Pi. Den var så bra! Ny favoritfilm så hårt.
Vart lite omtumlad kan man säga efter bion. Men gick iallafall till Kjell och kompani och bytte mina iPhone-skal. Det blev ett genomskinligt och ett tunt, rosa skal. Sen åkte vi hem, och bytte om och städade lite. Sen kom halva vår släkt typ och åt middag hos oss. Sen när alla hade gått tog jag, mamma och Molly en powerwalk och efter det tog jag ett styrkepass med en gymnastik"pinne" eller vad man ska säga som jag fick i julklapp. Sjukt jobbigt men så skönt efteråt. Då tog jag ett bad och smörjde in mig med body lotion och tvättade håret och tog hand om mig själv. Nu ska jag sova och hoppas på att sova länge i morgon. Puss och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback