Tränar

Hej på er!
Har precis tränat av mig all irritation i kroppen. Vilken jävla humörsvängning jag fick eller har. Ni vet pms osv..
Kvällen kommer spenderas i sängen. Ska bara lägga mig i min stooora säng och dricka te och va glad för fan. Och nu laggar min dator. Orkar inte!
Varje gång man nuddar sladden så stängs den av. Ska spara till en ny som jag förhoppningsvis kan köpa om några månader. Vill gärna ha en macbook den här gången. Är färdig med pc. För gott.
 
Annars, dagen har varit bra. Väldigt slapp och så. Men superskönt att vi bara kollar på film, alla säger typ att det är tråkigt och det är det ju också, men det är bättre än att ha vanlig lektion iallafall. Haha, på NO lektionen kollade vi inte ens på någon naturfilm utan en sjukt konstig och rolig film. Torkel i knipa hahaha! Det va fett kul!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback