Depp Depp Depp

Asså fan vad deppig jag är just nu. Även om jag garvade mycket i skolan.
Märkte just att min mössa är borta. Den jag köpte alldeles nyss! Den med äkta jävla pälsboll på som det bara fanns en kvar av! Vet inte om den är helt borta ioförsej. Kan ligga i mitt skåp men är nästan säker på att den inte är där. Blir fett ledsen. Det var liksom den sista! DET SISTA!
Det var iallafall nice med brandlarm mitt i provet haha! Det första jag gjorde var att fråga alla va tre ord va. Sen gick vi in igen för att ha resten av provet. Haha! Grymt skönt!
Nu ska jag plugga lite till hemkunskapen och spanska. Vi har lyssningsövningar i morgon. Alltså fml.
Sen ska jag, Molly och pappa dra till långbrovärdshus och äta middag. Molly och pappa ska som sagt gigga för någon stor middag. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback