Fixat och trixat

Har målat i mitt rum heeeela eftermiddagen. I morgon ska jag måla igen och då blir mitt rum klart förhoppningsvis. Men har inte bara varit hemma utan jag och pappa har såklart köpt vit färg som jag målade med och sen åkte vi till en jättemysig och min nya favoritaffär Cilli. Den finns i kungens kurva. Där köpte jag en jättefin, stor pläd till nya rummet. Sen åkte vi till Ikea där vi köpte lite nödvändigt. Köpte lite dekoration till mitt rum, lampskärm och kuddöverdrag. Det kommer bli hur fint som helst! Sen har vi också städat lite på gården, det var någon slags städ-dag idag.
 
Nu ska jag gå in på en spanska-hemsida för att plugga, glömde böckerna i skolan och vi har prov i morgon. Men ska också ta en buss tidigare så är jag på skolan en halvtimme innan för att plugga till provet.
Sen ska jag, Molly och pappa äta på Långbrovärdshus. Molly och pappa ska gigga där för någon stor middag. Hoppas ni har haft en lika skön söndag som jag har haft!
 
 
Gud vad tiden har gått fort! Det har var i våras och det känns som om det var igår jag tog dom här bilderna. Helt galet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback