JAG VILL HA DET DÄR KALLAAAA

Rubriken talar näääästan för sig själv. Men ska gå in lite mer på det.
Har inte ni någon julfeeling? Jag kan typ döda för att det ska bli jul snart, eller okej inte så överdrivet men är så otroligt taggad på julen! Älskar julafton då jag vaknar upp med att en julstrumpa hänger på dörrhandtaget. Där ligger det nästan alltid en tidning (solo, vecko-revyn osv..) och godis, en madarin för att få allt lite nyttigt haha! Och någon hårgrej, typ hårinpackning eller någon typ av sånt.
 
När jag och Molly va midre brukade jag alltid kuta in till henne och fråga vad hon hade fått i sin julstrumpa. För då fick man oftast väldigt olika saker eftersom man var mindre. Har hört att många har inte julstrumpa och tyckte det var väldigt konstigt först men sen växte man upp och fattade hahah!
 
Jo som sagt - julen.
Efter vi ätit en smidig, snabb frukost drar vi iväg till mina släkingar på pappas sida och har en brunch där. Det är jättemysigt! Sen efter det åker vi hem och firar jul och sen kommer mamma över alltid och käkar middag. Och sen kommer ju alltid tomten någon gång. Och då går pappa alltid och köper tidningen och ja, sen kommer tomten haha!
Efter det kollar vi på Karl-Bertil Jonson eller vad det nu heter. Eller det gör vi innan tror jag. Kommer inte riktigt ihåg.
 
Det var min julafton typ. Längtar galet mycket! Och framför allt all snö och julfeelingen som man får när man hör sina fotsteg i kramsnön. HOHIHA ge mig jul nuuuu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback