23.00

Godnatt alla där ute!
Har haft en azum dag. Bara chillat, ätit tacos och sjungit ihjäl mig typ haha! Ne, men när jag sjunger hemma ensam då kör jag.
Sen har jag varit och klippt mig som ni kanske vet och ja, haft en grym dag helt enkelt. På torsdag bär det av till Lund för att hälsa på kusinerna.
Nu blir det iallafall lite Friends på slutet av kvällen och sen sova. I morgon ska släkten komma över, Molly har släktfika eller vad man ska kalla det.
Sen ska jag ut med mami för en PW och sen vet jag inte så mycket mer. Har tänkt att hela hörtlovet ska spenderas som ett "hälsolov". Att dra ner på allt godis osv.. och sen en hel del träning också. Vill bara inte bli sjuk nu i veckan, det är oftast nu man börjar bli lite sådär förkyld. Nej förfan. Hatar att vara sjuk.
Ska ändra lite i bloggen kom jag på nu, kanske byta design? Nej inte nu men kanske överskriften på alla inlägg, den är ju jätteliten och syns ju knappt eller den är väldigt "smal" eller vad jag ska kalla det.
 
Hörs i morgon, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback