Är tillbaka!

Hej igen!
Har fixat och verkligen försökt göra designen bra eller hitta någon design som passar. Försökte med jättemånga olika men tydligen funkade inte dom till blogg.se. Så det blev lite knas men nu är det bra igen. Ska ändra lite profilbilder och sånt bara så köttar jag igen haha!
 
Dom senaste dagarna har jag pluggat till prov, tränat *hosthost* och varit med kompisar. Hade det jättemysigt i fredag trots prov och en massa plugg. Igår, lördags, så var jag med pappa och Molly. Vi kollade på kommisarie Späck och gick till macken och köpte godis. Nu idag mår jag väldigt illa och känner bara att jag typ vill spy haha. Men det kommer kännas bättre efter träningen idag.
          Igår målade jag också i mitt rum. Ska måla vitt för min vägg är så himla ful! Går inte att beskriva, så fick nog och började måla haha! Vi hade ändå lite färg kvar men vi ska nog köpa mer färg idag om vi hinner. Men nu ska jag byta om. Efter träningen ska jag plugga, eller vi får se, men troligen. Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback