Fredag kväll

Nu var det fredag igen!
Shit, tiden går verkligen fort. Nyss var det ju måndag och alla var otaggade osv.. Nu är det ju fredag. HELG!
Dagen var mysig men ganska långtråkig. Hade mitt svenska föredrag och fick tillbaka min no-labbrapport. Gick inte så jättebra men det är ändå mitt starkaste ämne haha!
Men jag fick sluta 25 minuter tidigare så det är jag ju glad för.
Har också tänkt på att söka in till x-factor. Vet att det låter lite insane men skulle vara fett kul ju! Vet ju ganska mycket om det hela eftersom Molly var med i idol. Och gud, haha, vi åkte varje fredag, i två månader till magasin 7 som ligger vid kaknästornet ungefär. Haha, shit, det va tider det. (Magasin 7 var där dom spelade in live sändningarna) Och sen på idol hotellet, fyfan vilken lyx dom hade. Jaja, men som sagt. FUNDERAR bara på det.
Förresten, nyss när jag badade så gick jag upp för fort så hela mitt huvud typ blev helt galet och allt blev svart och jag svimmade hahah! Det är sant! Ovanlig känsla men bara bums så ramlade jag. Kände mig väldigt yr också och typ vinglade lite, haha JÄVLA FYLLO!! Tänker ni kanske...
Nä, men nu ska jag kolla på vänner. I morgon ska jag och pappa dra ut på pw i skogen. Känner mig uppsvälld som en blåsfisk pga allt chips (fast det var inte så mycket..) och godis från dagen. Även om det var gått vill jag bara spy ut allt. Det har ni hört förut kanske, hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback