Söndagsmys

Hela dagen har varit så mysig!
Började med att jag vaknade upp vid halv nio ganska så trött, gick upp och la mig breve mamma som låg och sov fast hon vaknade när jag låg och spela på hennes iPad. Sen helt random frågade hon om jag kunde sätta upp xboxet. Och såklart kunde jag det så satt jag och lana i någon timme. Käkade ingen frukost typ. Inte så bra!
Sen hämtade jag och mamma Molly på Älvsjö station och drog sen till Älvsjöskogen och gick en promenad.
Sen åkte vi hem och bakade bullar eller jag satt mest och lana och läste jag är Zlatan som jag hämtade hos pappa. Har kommit in i boken och den är fan bra!
Pappa och mamma typ stod och bakade tårta. Eller pappa bakade en och den blev jättebra, trodde inte min pappa kunde baka hahaha!
Sen kom släkten och vi hade jättetrevligt. Åt våfflor, bullar och tårta. Nu är jag i matkoma för resten av månaden. Haha!
Sen gick alla och då satte jag mig oh lana igen.

Nu kollar jag på Friends och ska krypa ner i sängen och kanske sova en stund eller så håller jag mig vaken och sover tidigt istället... Är fett trött!

Ni får en liten halv onödig bild att dregla över. I know you want me...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback