Sovmorgon

Godmorgon!

Ligger faktiskt fortfarande i sängen och degar mig. Pallar inte gå upp än. Och den här sovmorgonen behövde jag kan man lugnt säga!
Men idag har vi iallafall orienteringsdag. Vi ska orientera i en skog. Jag och Alice ska kötta riktigt hårt haha! Har med mig en jättegod ceasarsallad som jag tänkte äta där.
Har hört att orienteringen ska vara sjukt svår men vi får hoppas på det bästa! Dom sätter våra "orienteringsbetyg" idag så det blir spännande.
Igår på träningen så gick det inte alls bra. Hade hoppats på bättre. Sen hörde jag av Molly att F95 ska splittras. Så jävla tråkigt! Dom har ju varit ett lag hela deras liv typ.
Nej nu måste jag gå upp. Det som är skönt är att vi börjar halv elva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback