Bang Bang Bang

Förra sommaren. Jag och fina Gibson på ridlägret, gud vad mysigt det var! (Ser ut att inte vara så bekväm haha)
 
 
Hej snyggisar!
Sitter i min säng och lyssnar på bang bang bang. Gillar den, den får mig att känna mig grym haha, vet inte riktigt varför. Drack nyss en stor varmchoklad med en massaaa minimarshmallows, och grädde. Det var det mäktigaste jag druckit/ätit på länge. Dessutom orkade jag inte hela. Och kände efter ett tag att det inte var värt det. Jag som har gymmat idag..
Jag och mamma tog en tripp till ikea och handlade lite grejor. Det blev en massa möbler till vår balkong och några fler grejer som fick hänga med hem. Fick 2 "krukor" eller vet inte vad man ska kalla dem, eller om man ens ska ha dem till krukor. Dom ser iallafall ut som smyckeshållare/sminkhållare eller något sånt. Ni kan få bild senare!
 
Nu ska jag kolla lite på friends och drömma mig bort i mina stora drömmar. Har inte mått prima dom senaste dagarna, och det märks inte i bloggen men jaja. Sånna perioder finns i livet.
I morgon blir det att gymma klockan tio, och sedan hem och jobba med mina 13 låtar. Wiii!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback