Hemma

Hej kära vänner!
Jag ligger hemma lite smått trött, mådde illa så drog hem. Mådde illa igårkväll också så kände att man vill ju inte direkt spy (om man nu ska det) i skolan. Kommer och har inte gjort det hittills och det värsta jag vet är att det ska hända!

Har kollat på en massa friends-avsnitt och har sjungit lite också. Är så sjukt seg att man hör det på rösten. Lite jobbigt men det blir bättre snart förhoppningsvis.
Nu ska jag plugga. Har två prov på torsdag så ska plugga spanska grammatik och en hel del SO, riksdagen osv... Supertråkigt, jag vet, men så snabbt det är över kommer jag skrika av glädje... Eller inte haha.
Skulle egentligen ha gymmat idag och har inte sprungit på lite mer än en vecka så på torsdag kör vi igen.
I morgon ska jag och några kompisar dra till Globen för att vänta utanför efter det har börjat. Har hört att dom säljer biljetter liiiten stund efter konserten har börjat. Och det skulle ju vara great. Är så stört sugen efter alla bilder på insta och Facebook. Till och med en lärare på min skola fick träffa honom. Asså orkar inteeeeeee.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback