Our Love Was Made To Rule The World

Hola! 👋
Hur Ă€r lĂ€get med er? SjĂ€lv ligger man hemma lite smĂ„tt död i förkylning. NĂ€r jag blir sjuk, kommer liksom allt pĂ„ en gĂ„ng. Splash sĂ„ har jag ont i halsen och fetaste förkylningen. Men det vĂ€rsta Ă€r inte att jag Ă€r sjuk, har nĂ€stan tappat min röst. Vilket gör mig deprimerad pga kan verkligen inte sjunga. Är inte sĂ„ himla glad just nu...
Men det var sÄ kul pÄ Linns landstÀlle sÄ Ängrar verkligen inte helgen. I morgon ska jag stanna hemma, kan inte gÄ till toaletten varje sekund. MÄste ju liksom snyta mig osv.

PÄ onsdag Àr det ju 1 maj, vilket betyder... Valborg! Ska dock inte göra nÄgot speciellt just nu. Det kommer sÀkert upp nÄgot men eftersom det Àr skola dagen efter kan man ju varken vara uppe sent eller vara ute. Men man vet ju aldrig...
Söndagen har spenderats i sÀngen och i morgon blir det samma sak. Ska upp till fruÀngen/pizzerian för att köpa med mig en sallad hem, och lite nötter. Sen blir det bara att sitta framför desperate housewives. Har verkligen fastnat för det Àven om jag sett alla avsnitt.

Godnatt och hoppas att er helg har varit azum.


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback