Tisdag...

Hej på er!
Jag ligger i min säng och dör av trötthet. Funderar på att sova en liten stund. Eller så går jag och lägger mig tidigt. För det blir säkert svårt att somna sen. Men annars, dagen har varit bra. Har garvat hela dagen, alltså verkligen HELA dagen. Folk började kolla snett på mig nästan. Har haft på mig mina nya kläder också. Supersköna jeans vi köpte och en tröja!
Klockan elva hade jag tid hos doktorn angående mitt knä som är väldigt konstigt. Det är typ en vätska som är utanför benet. Dom kunde inte göra någonting nu, men sen ska vi gå till en ortoped. Efter det åkte jag tillbaks till skolan igen. Vi hade hemkunskap men kom typ 90 minuter sent så fick stå och kolla på typ haha.
 
Men nu ska jag ta tag i plugg. Ska läsa två kapitel ur min bok och sedan börja med engelska-glosorna. Och sen läsa två kapitel och sen repetera glosorna. Tänkte gör det 3 gånger ungefär. Dom där "rutinerna" eller vad man ska säga. Men ha det skoj och kommer förmodligen sluta med att jag inte gör någonting alls och kollar på 90210 men det hoppas vi inte haha. Typiskt mig, sjuter upp allt...myz.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback