Våfflor

 VARNING BILD ÄR FRÅN 2 ÅR SEDAN VARNIIIIIIIING HAHAH
 
Heeejsan!
 
Hur mår ni då? Jag mår helt ok. Förutom att jag har ont i benet precis dagen innan match. Det går bra nu känner man. Annars då, har nyss ätit våfflor med sällskapet här hemma. Har också kollat på ett stört läskigt avsnitt av Supernatural. Herrejävlarrrr.
Fick ihop en hel ny låt idag. Nu har jag 13 stycken skrivna låtar och 4 av dem är inspelade i logic pro. Dock har jag ingen mick men troligtvis kommer jag nog få det nu när jag fyller år. Då blir det inspelning av alla 13 låtar. Men nu ska jag ta och dra mig ut på en powerwalk tror jag. Eller så latar jag mig här hemma?... Nja, tycker väll inte det va hehe.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback