Valborg...

Hej mina vänneeeeer.
Jag sitter i min säng och skrollar runt lite på ellos. Har helt klart hittat min drömklänning som jag ska bära på skolavslutningen. Ska antingen ta den gula eller den blåa. Vilken klänning det är får ni reda på den dagen mohahaha.
Låter fett g fast det är jag inte egentligen lol, onej har jag börjat använda det också...
Idag är det iallafall Valborg och ska på fetaste festen och ska ha så jäkla kul med alla mina vänner... Eller inte. Jag ska vara hemma. Om jag sticker ut blir inte rösten bra och vill kunna sjunga, det betyder vääääldigt mycket. Iallafall, ni kanske ska ut och ha det fett kul? Det hoppas jag verkligen. På lördag har jag hört att det blir något roligt på g bland mina kompisar. Det blir säkert grymt.
Nu ska jag sätta på någon bra rulle. Och just det, jag blev hemma idag också. Har sovit i nästan tolv timmar, vilket är grymt för min del. All min sjuka är borta! Bara rösten som sagt.
Ha en bra kväll folks! I morgon har man ledigt och tänkte åka in till stan för att köpa lite behövligt. Eller så åker jag bara in för att kolla runt lite. Vi får se. Huvudsaken är att jag åker in till stan. Jag blir helt galen på fruängen och Älvsjö. Vill bara flytta ifrån stället ibland. Men jaja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback