Zlagg

Men tjooo!
Jag ligger i min säng hos papa och har kollat på tre avsnitt av friends. Ska ta och sova eftersom mina ögon orkar inte hålla sig uppe mer haha. Dagen har varit jättebra! Vi köpte lite jeans, en tröja och lite underkläder. Sånt nödvändigt! Sedan gick vi och åt lunch, då kom pappas pojkvän och då drog vi på bio. Du gör mig galen hette den och gud vad rolig den var! Dock ganska depprimerande i början men sen blev den bättre och bättre. Men slutet var roligast.. men ska inte spoila någonting nu! Efter bion gick vi hem till mammas pojkvän och fika och sedan åkte vi hem. Egentligen skulle jag på match idag som sagt men mitt ben lät mig inte spela. Det gör ont när jag går i trappor och det är en knöl i mitt ben som man kan flytta på haha, min kropp är ju allt för underlig.
I morgon blir det lite plugg, prodning och träna hemma. Lite situps och basicgrejer. Har ju inte tränat sen fredags så vill åtminstånde göra nånting.
Men herregud vad jag somnar nu. Hörs i morgon puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback