Dalarna

Hej folks!
Jag ligger död på min säng och ska vilken sekund som helst sova. Ställde klockan på nio och var så trött så att jag nästan sov vidare! Men icke, jag gick upp och fixade ordning frukost och sedan lämnade vi kaninen Maja på aspuddsparken. Sen åkte vi raka vägen till T-centralen och åt lite lunch, och pang så var vi i Dalarna. Haha, nej vi tog bussen dit och jag kollade på världens läskigaste avsnitt från supernatural. Fast efter det dog jag av skratt framför how i met your mother. Gudars vad bra det är! Har liksom inte fått någon grej av det. Eller, jag tyckte inte att det var så kul först osv..

Men nu ska jag sova för i morgon blir det SLALOM BABY!! Så taggad som man kan bli just nu. Aaaaaa orkar inte vänta. Jaja, kommer säkert uppdatera från insta där jag btw heter moapetterssonhammar. Godnatt och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback