Dead night

Hej på er!
Gårdagen var jättemysig. Vi åt den godaste choklad-cheesecaken och hade det trevligt. Vi alla somnade runt sex/halv sju på morgonen. Jag var så trött, men känner mig ändå ganska bra när man brukar somna typ tre timmar innan alla andra somnar. Vi hade det skoj iallafall, tyvärr somnade jag med kläderna på och har totalt sovit ca fyra timmar. Jag, Hanna och Linda åkte hem vid elva ungefär. Tycker det är ganska skönt att inte komma hem så sent. Gillar att vara hemma och kunna göra saker på förmiddagar. När jag kom hem tog jag ett bad och lite senare gjorde jag varm choklad med vispgrädde till mig och Molly. Så gott! Och sen dess har jag kollat lite på friends och läst ur veckorevyn.
Ska inte gå på träningen heller. Bara vila ut mig och kolla på filmer och serier. Så skönt med en veckas
prao till också!
Nu ska jag lägga mig under tecket och lyssna lite på musik, bara drömma bort mig en stund. Pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback