Homie

Hej alla glada människor!
Jag har nyss ätit en god middag och ska snart som efterätt göra varm choklad med vispad grädde! Jag har iallafall haft det supermysigt på Linns landställe. Skönt att komma bort från stan lite grann.
Kom hem ungefär kalv åtta och sprang direkt in till badrummet för att sätta på badvattnet. Ikväll blir det att kolla på serier och njuta av sportlovet. Gud, jag behövde verkligen denna vecka från skolan. I fredags hade jag tydligen lite feber som bara blev värre när jag kom hem. Så la mig klockan elva och tog en ipren kände mig helv ok så åkte till Linns landställe och sen när jag vaknade upp idag hade jag ganska ont i mitt lilla huvud. Men det blir bara att vila två dagar nu innan Dalarna för slalooooom. Är fett taggad så det bara sjunger om det.
 
Nu ska jag som sagt göra varmchoklad och kolla på WoW. Haha gud det där lät ju roligt nej, det är förkortningen på Wizards of Waverly place eller vad fan det hette. Tycker det är så himla mysigt att kolla på konstiga och halvtråkia/halvroliga serier. Har man något liv eller svar: nej.
Postat av: Kalle Hedin

Hej allt bra med dig? :)

/ http://kallehedin.blogg.se

2013-02-24 @ 23:23:21
URL: http://kallehedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback