Min älskling

Im so happiiii! Min dator har äntligen satts på igen.. eller Molly hade en sladd till sin dator som var samma märke som min. Och sen prövade ag med hennes sladd och den funka! Igårkväll letade jag och mamma ihjäl oss efter en datorsladd till den minsta laptopen vi har och den som ingen använder men icke hittade vi den!
Hej iallafall!
Dagen har varit mysig. Jag älskar att det går så fort på dagarna och vips ska man gå hem. Dom ända nackdelarna är att dagiset ligger i Älvsjö och jag brukar ju åka och gymma direkt efter skolan... lite jobbigt. Men på lördag ska jag, Molly och mamma dra till gymmet tidigt. Då kör vi med hårdhandskarna!
Tänkte sätta ihop en ny header nu eftersom jag har haft denna i ungefär 18 år och den är väldigt ful och konstig. Är inte alls nöjd med den. 
Egentligen skulle jag ha fotbollsträning idag men den blev inställd. Blev ganska glad eftersom jag är galet trött och vill bara ligga hemma i soffan hela eftermiddagen/kvällen. Men fotboll är ju faktiskt sjukt kul! Men ja, ni fattar!
 
Nu ska jag kolla på friends. Har sett det senaste 90210-avsnittet nyss och det var förjävla spännande! Och sorligt och bara bääääst. Gud, har så många avsnitt jag ska kolla på. Dom serierna som är aktiva just nu, som jag liksom följer (friends, desperate housewives eller något som har slutat räknas inte, jag drogar ju typ friends) är Hart Of Dixie, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars och 90210. Alla dom är super!
 
haha liten bild men det blev inte någon större, sjukt dåligt! Jaja, pll längst upp och vampire diaries längst ner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback