Onsdag kväll

Hej små människor därute!
Jag ligger i soffan och degar mig. Ska snart upp för att göra ordning något litet att äta. Vi åt middag för någon timme sendan. Har sen dess kollat på pretty little liars och badat. Förlåt för sämsta uppdateringen men sånt är livet, orkar inte uppdatera så snabbt när jag kommer hem..
Ikväll blir det filmmys och tror att jag ska bara nyttiga chokladbollar. Är sugen på det! Men det känns ändå lite jobbigt när jag idag efter dagiset drog till gymmet och sprang en halv mil och en massa styrketräning på det och sen var det bara bortkastad tid. Nja, dom är ju nyttiga if you know what I mean... haha.
Idag vid spärrarna på fruängen när jag skulle ta tuben till gymmet funkade inte mitt kort och då brukar man vanligtvis köpa smsbiljett men dom har tagit bort det så man kan typ inte göra det längre. Eller, man kan det, men man måste registrera sitt nummer innan osv osv en massa krångel helt enkelt. Så jag var nästan påväg att gå hem eftersom det inte funkade. Men köpte en engångsbiljett och det kostade mig 56 kronor att åka in till stan och sen ut från stan. Så jävla sickt dyrt, vill dom ruinera oss eller? Tydligen..
Nej nu har jag bestämt mig, jag ska gå till köket och baka nyttiga chokladbollar HAH! Undra hur dom kommer smaka.
Imorgon händer inte så mycket. Jag ska bo hos pappa imorgon tills på söndag och på lördag ska vi till pappas kompis för att kolla på melodifestivalen. Har hört att Amanda Fondell är med nu. Ska bli spännande! Sen nu på fredag är inget inplanerat än, men vi får se om det blir kompisar eller något annat. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback