Supernatural

Har börjat checka in en ny serie och den kallas för Supernatural. Har sett lite mer än ett halvt avsnitt och jag vet att det är lite men jag tycker det är så bra! Det är väldigt läskigt och rekommenderar den till dom som inte blir rädda för tunga skräckfilmer. Den är alltså sjukt läskig ibland. Kan inte riktigt säga vad den handlar om för har sett så lite.. Men det är lite kul eftersom jag alltid kollar på serier som det inte är så mycket läskigt i. Lite variation helt enkelt. Dock blir det för mycket ibland så då håller man för öronen och då blir det inte läskigt längre haha. Nej, men som sagt. Ni som inte gillar skräckfilmer (vilket inte jag gör till hundra procent) ska INTE se den. Och om ni gör det, gör som jag, kollar när det är ljust ute. Annars kollar jag inte. Haha man är ju för rolig..

Postat av: Linn ♥

Så fin blogg, allt bra? :)

2013-02-26 @ 20:27:22
URL: http://linncervin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback