Tisdag 26 februari

Hej fina!
Jag har haft en väldigt mysig dag. Har tränat med Molly och mamma på friskis och sedan ätit lunch med Molly och Robin på ett café och åt världens godaste toast. Var också väldigt hungrig efter träningen också och då blir allt godare haha! Jag åkte iallafall hem sen och gjorde te och sjöng lite på min nya låt. Hoppas jag kan göra någonting med den. Det skulle vara väldigt kul om den kunde komma ut på något sätt, men vi får se..
Iallafall, packing fixat och allt man ska ha med sig på fyra dagar till Dalarna. Är fruktansvärt taggad, vill bara åka nununu!
Har inte gjort så mycket mer än så. Fick mina kläder från Gina Tricot som jag beställde hem för ca en dag sedan (!) och allt passade perfekt. Superskönt eftersom jag har behövt skicka tillbaka grejer när jag beställde från H&M osv osv..
Fick några kommentarer nyss och blir alltid lika glad varje gång! Det spelar faktiskt ingen roll vad det står utan det är bara kul att folk tar sin tid att kommentera. Men det var någon fråga om jackan som jag köpte fanns i olika färger och det gör den. Jackan finns i mörkblå, beige och den väldigt ljusrosa.
Nu blir det friends och göra lite tidinställda inlägg som gäller! ♥
Här får ni lite sommarbilder och dregla framför. Seriöst, det här är inte kul. Jag MÅSTE ha vår nu. Annars blir jag helt tokig.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback