Tisdag

Hej på er!
Ligger i soffan och har det bra. Dagen på dagiset har varit mysig och semlor fick vi! Så himla gott. Mamma messade mig nyss och sa att hon skulle köpa semlor också.. Gud jag är i himlen haha. Ska dra på mig träningskläderna snart och köra ett styrkepass här hemma. Saknade gymmet lite faktiskt... Ska blir ganska skönt att komma i dom vanliga rutinerna igen på måndag. Eller vill inte ha skola men ni förstår.

Imorgon tror jag däremot att gymmet blir av. Eftersom det är mycket snö ute just nu vet jag inte om träningen blir inställd men troligtvis blir den det. Vi ska liksom träna ute på fotbollsplan men nu när det är snöstorm så är det ju inte säkert..

Men jag måste bara säga att guuuud vad jag längtar efter sommar 2013. Denna sommar ska bli så sjukt bra! Kompisar, Gotland, kommer troligtvis jobba lite också på mammas jobb eller vad man ska kalla det. Kommer också bada som fasen! Och för två år sedan badade jag i havet på påsken! Fatta vad kallt. Jag är det officiella badtjejen, haha det där lät ju roligt.. Nej men man kan säga att vi har en liten tävling i familjen.

Nu ska jag spela lite piano och mysa bara. Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback