Ungefär halv tolv

¡Hola!
Jag ligger död i mil säng och ska vilken sekund sol helst sova. Idag var det en väldigt bra dag faktiskt! När jag kom hem gick jag direkt över till pappa och gjorde klart musiken till min nya låt. Den är klar nu efter allt jobb med den! Den har blivit så himla bra! Jaja, sen kom pappa hem och köpte med sig banan, mörk choklad, mandariner och osthjärtan som är typ cheeseballs. Jag beställde det mesta eller messade honom att han skulle köpa. Iallafall, käkade en jättegod middag framför friends och sen gjorde jag lite mer på mig låt. Sedan var det dags att smälta chokladen och doppa bananbitar och mandarin i det. Jag typ dog efter tre bananbitar för att det var så mäktigt! Helt sjukt gott var det iallafall.

Imorgon blir det som vanligt, eller, sista praodagen för mig tyvärr. Kommer sakna alla små sötisar på dagiset! Sen återstår bara en veckas skolhat och sedan kör vi slalom babyyyyy! Då är det alltså sportlov som gäller, ska också till tandläkaren under dom där dagarna.
Sedan återgår vi till skola igen. Har verkligen fått veta hur det känns att inte plugga nu säger bara TAKE ME AWAY!! Vill inte vara i skolan något mer. Vill ej vill ej vill ej. Puss hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback