Fredaggg

Heeeeej!
Jag är så glad över att det är fredag! Jag har verkligen längtat.
Dagen har varit mysig förutom sista lektionen i matte. Vi hade en väldigt skum vikarie som inte kunde matte typ och man satt där och försökte verkligen lära sig något men det blev inget vidare... Iallafall, efter skolan skulle jag åka hem men då messade Alice mig att vi skulle dra hem till Linda som fyller år. Grattis Linda!! Love you ♥ Vi åkte hem till henne och åt tårta och skrattade sååå mycket! Sjukt mysigt! Sen tog jag, Vila och Alice bussen hem och skrattade och hade det kul. När jag kom hem satte jag direkt på datorn och kollade på The Vampire Diaries och åt middag. Snart ska jag ta ett bad och bara njuta av min fredag. Btw stört kallt ute. Fryser av mig ansiktet nästan och benen också. Nu ska jag kolla vidare på Hart Of Dixie. En serie som jag tipsar till alla er som gillar mysiga serier!
Just det, igår hade jag och min klass soloansambel och det gick ganska bra för mig som tur är. Brukar vara väldigt nervös när jag ska sjunga men det gick super! Och alla i min klass var jätteduktiga!
Hemma hos Linda idag.
 
Från soloansabeln, några snygga killar i klassen..

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback