Home from school

Hej alla lediga människor! Är så sjukt avis på er.
Jag kom hem för ett tag sedan från skolan. Har sovit tre timmar inatt så det var väldigt svårt att hålla sig vaken..
Men det var iallafall mysigt att träffa klassen, har garvat väldigt mycket! Måndagar är ju en av dom längsta dagarna vi har. Vi fick inte alls mycket läxor idag, ska bara kolla upp ett ord i spanskan och sen är jag klar. 
Snart ska jag och Molly gå över till pappa för att äta middag. Sen blir det bara en fet myskväll framför mig. Ska bada, lägga mig tidigt och bara softa! I morgon blir det att gymma efter skolan, slutar nämligen fem över två. Är riktigt taggad faktiskt! Ha en bra måndagskväll, och kom ihåg att måndagen är över och nu är det bara liiite kvar till helgen. Haha, håll ut människor. Puss! ♥
Förra året, när vi åkte skidor i dalarna, eller slalom.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback