Lördag morgon

Godmorgon!
Jag vaknade upp för en timme sen och har sovit toppen! Igår var jag hos Alice med Lovisa och vi kollade på The Vampire Diaries heeela kvällen. Det var jättemysigt! Vid tolv mötte mamma upp mig, hon var också påväg hem. Vi gick hem och när jag kom hem satte jag på lite varm choklad och kollade på Friends. Sen vid ett ungefär somnade jag.
Idag blir det att gymma med mamma och Molly, trodde jag skulle på konfirmationsgrej med Alice och Lovisa men det kom så plötsligt, behövde liksom bestämma mig inatt så ska inte göra det nu eftersom det kom så fort fram. Men iallafall, efter gymmet ska jag åka hem och bara mysa hela dagen. Kanske ska plugga lite men tror det blir i morgon istället. Hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback