Ny iPhone

Nu har jag fixat och trixat med min nya iPhone. Härligt med en ny! Var verkligen färdig med min gamla iPhone...
 
Idag har/hade (inte riktigt säker nu) lite feber så jag skippade fotbollsträningen. Var bara hemma, eller hämtade iPhonen med pappa men annars var jag som sagt bara hemma. Mitt huvud har varit ganska tungt kan man säga. Har varit och är väldigt seg tyvärr.
I morgon har jag skola som vanligt och sen blir det en massor av plugg. Har två på prov den här veckan som jag ska försöka ta mig igenom. Dom två nästa veckorna har vi prao och då kan jag sova hur länge som helst.. eller till halv nio men det är ändå sjukt bra! Sovmorgon för mig är seriöst halv åtta eftersom jag åker in till stan varje morgon osv osv.. Nej nu blev det ointressant.
Har inte så mycket mer att skriva så här får ni några roliga bilder på min gamla iPhone.. passar rätt bra nu faktiskt. Oj, läste ju igenom hela inlägget och iPhone kommer upp hela tiden. Jag kan säga det en gång till om ni vill iPhone och kanske ännu en gång till iPhone ...
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback