Ny låt på G

Hej på er!
Dagen har spenderats hemma och på Enskede rackethall. Jag, pappa, Molly och Robin körde badminton och det var så jobbigt, men kul!
Sen har jag skrivit en ny låt som är helt färdig, den blev väldigt bra faktiskt! Ska spela in musiken på Logic PRO som pappa har på sin iMac. Ska kanske ändra texten liiiite men annars är jag supernöjd!
Har faktiskt tänkt lite på mina stora drömmar som artist och skådespelerska idag. Har faktiskt en inspirationskälla som jag inte tänker berätta haha! Det känns som om folk skulle tycka lite konstigt om mig då.. tyvärr. Men har faktiskt en liten plan om hela min dröm...
Nu ska jag kolla på friends och sen försöka sova, skola imorgon. Hejdå mitt fina jullov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback