Onsdag..

Tjenare mysiga människor!
Idag invigde jag mina nya Dr. martens. Alla säger att man får skavsår dom första dagarna och att man måste gå in i dom först. Det visade sig att alla har rätt! Jag har fått lite skavsår här och där men det är inte ett hinder till att jag inte ska använda dom!
Iallafall, skoldagen har varit grymt seg. Kunde knappt komma upp imorse men jag lyckades. Jag och Linn drog till espressohouse och fikade. Tog en stor chai och en mudcake. Vi hade tyvärr väldigt lite tid på oss, typ en kvart tror jag så när vi började om fem minuter gick vi. Som sagt ligger min skola mitt inne i stan så espressohouse ligger väldigt nära!
Nu är jag hemma och ska börja plugga engelska och spanska. Nästa vecka är det intagningsveckan så ingen musik för oss på en hel vecka! Vi har det liksom varje dag... På onsdag börjar vi tio och slutar kvart över tolv och sen har vi grymt långa raster, snackar inte om en timme utan två hela timmar!
Sen har vi prao som är veckan efter, två hela veckor där man får sova ut. Superskönt! Nej nu babblar jag på.. Ska börja plugga nu. Hörs efter plugget.
Bilden är lite inspiration..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback