Önskelista 2013

Snart är det ju min födelsedag, eller snart och snart. Den 21 april så blir jag säkert väckt av mamma, pappa och Molly. Man vaknar ALLTID en timme innan dom kommer typ haha! Höll på med mobilen hur länge som helst och hörde äntligen att pappa plingade på. Då börjar dom ju göra tårtan och sen tar det 300 år känns det som fast det tar jättekort tid om man tänker på när vi skulle fira Molly. Det tog ju ungefär 5 minuter haha. Men när man väl ligger där och är pirrig på alla paket och hur tårtan kommer se ut så är det fan värt väntan. Det märks verkligen att jag vill fylla år nununu!
Eftersom min iphone är trasig (när jag pratar med någon i telefon hör inte hon/han mig men jag hör hon/han, så sjukt irriterande!) så önskar jag mig gärna en ny. Och eftersom jag fick en iphone 4 nyss så bryr jag egentligen mig inte om vilken jag ska få, dvs 4:an eller 5:an men det skulle alltid vara kul att få en 5:a så lägger den på min önskelista och nu lät jag som väääärsta jävla bortskämda barnet men så är det ej!
Sen har jag alltid önskat mig ett par mintgröna urbanears, men har börjat kolla lite smått på vita marshalls och dom är jävligt snygga. Men urbanears komer först. Vi går vidare, ett par Raybans. Gud, har alltid velat ha ett par sådana nedanför. Pilotbrillor. Så. sjukt. Nice.
Sen den sista grejen, Jeffrey Campbells. Supersnygga som man kan ha på sommaren. ÅH! Vill bara äta upp dom ibland. Haha! Men icke sa Nicke. Nej, men nu ser jag att det här kommer jag absolut inte att få. Vi är ju redan uppe i typ 8 000 svenska kronor, tänkte lite föööör mycket kanske. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Önskar mig mest en iphone 5. Men egentligen behöver jag en dator efter det. Men det får jag isåfall spara ihop till!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback