Plugg och träning

Hej fina!
Dagen har bara flugit förbi men det kändes verkligen inte så när jag satt på tunnelbanan imorse. Som tur hade vi en vikarie på SO:n som var fett skön och vi garvade väldigt mycket haha.
Sen hade vi engelska, NO och musik. Efter lunchen hade vi spanska och sen slutade vi. Och det var ungefär vid två. En och en halv timme tidigare! Så skönt. Fast franska-gruppen slutade efter lunch så det var lite dåligt men jaja. Efter skolan åkte jag till gymmet och tränade i en timme. Körde 30 minuters PW väldigt högt tempo och sen 20 minuters styrke. Som sagt körde jag inte alls hårt idag.
När jag kom hem satte jag mig direkt och skrev en tresidig lång berättelse på engelska som tog en timme, och sen badade jag och åt. Sen skrev jag ner hela berättelsen på datorn och nu är jag så klar som man kan bli.
Ska bli skönt med sovmorgon i morgon. Och hoppas att skoldagen i morgon går lika fort som idag. Har inte bestämt om jag ska vara med kompisar i morgon eller ha hemmakväll. Tror det lutar åt hemmakväll. Kommer isåfall köpa med mig chokladrussin, dipp och sen kanske jag bakar eller något senare. Skönt med fredag också btw. Nej nu ska jag kolla på friends. Pussar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback